יועץ עיצוב אתרים

במאה בקודמת הבמה או השופר של כל חברה היה המבנה שבו היא נמצאת ופרסומים ופרסומות שלה באמצעי התקשורת, עיתונים, מקומונים, טלוויזיה, רדיו, מנשרים בתיבות דואר וכד’. ככל שהחברה הייתה גדולה יותר ובעלת אמצעים כספיים וגב כלכלי כך היא יכלה להרשות לעצמה “להיות” יותר, להיחשף לקהל רחב יותר ולהיכנס למודעות. אז הגודל כן קובע. לעומת זאת היום הגודל ועוצמתה הכלכלית של חברה אינו מקבל את אותו המשקל. באינטרנט המשחק השתנה והוא מאפשר גם לקטנים להיראות גדולים ולהיחשף לקהלים גדולים יותר ולהיכנס למודעות. קמפיין ויראלי, מהלכי קידום יצירתיים, קמפיין גרילה, ושאר כלים מאפשרים לעסק קטן ולעיתים אף ללא גב כלכלי מוצק לחדור לשוק תחרותי ואף לנצח ולנגוס בנתח גדול מהעוגה שהייתה עד כה נחלתם של חברות גדולות. אבני היסוד של האינטרנט הם אתרי האינטרנט. כאן נכנס לתמונה יועץ עיצוב אתרים או יועץ לאתרים.

מה זה בכלל יועץ עיצוב אתרים או מעצב אתרים ?
מעצב אתרים או יועץ לעיצוב אתרים הם אנשים האמונים על מלאכת הבנייה והתיחזוק של אתרי אינטרנט. אתר האינטרנט הוא ה”מקום” של החברה ברחבי הסייבר, הוא הפנים, השופר והבמה שלה. יתרה מכך אתר אינטרנט שנבנה על ידי יועץ עיצוב אתרים מומחה יהיה כזה שיהווה גם אוזן קשבת לציבור הלקוחות ויהפוך לא רק לפרסום ותדמית אלא לכלי נהדר בשימור לקוחות, בגיוס לקוחות בטיפול בתלונות ובניהול לקוחות. יועץ עיצוב אתרים או מעצב אתרים יהיה אדם שמכיר ושולט במספר שפות תכנות ווביות (WEB), כמו HTML, סביבות טכנולוגיות כמו פלקס Flex ועוד.
מי צריך יועץ לעיצוב אתרים ?
כל אדם או ארגון או עסק שמעוניין להקים אתר ראוי חייב להשתמש בשירותיו של יועץ עיצוב אתרים.
מה עושה יועץ לעיצוב אתרים ?
יועץ עיצוב אתרים יכול לגרום לגולש האקראי שנכנס לאתר ליהנות מגלישה אינטואיטיבית ונעימה ובכך להשאיר אותו זמן נוסף באתר. העיצוב לא פעם משפיע הן על תפיסת הלקוח את החברה או המוצר והן על מידת הירתמותו של הלקוח לביצוע פעולה בתוך האתר. פעולה כמו רכישה, הזמנה, התעניינות, השארת פרטים ועוד.
כיצד לבחור יועץ עיצוב אתרים או מעצב גרפי לייעוץ עיצוב אתרים ?
1.    כימיה – זהו האדם או הגורם שאתם שמים בו את מבטחכם, הוא יהיה זה שיבנה ויעצב אתר שחייב להתאים לחברה או לארגון שלכם, אלה יהיו הפנים הנפוצות ביותר והמקום שבו יחוה אותכם ציבור הלקוחות הגדול ביותר.
2.    תיק עבודות, כאמור לראות את האתרים שבנה, את מגוון הלקוחות והחברות שאיתם עבד.
3.    בעזרת תיק העבודות תוכלו לשאול על תהליך העבודה, על שלבי ביצוע, זמנים ולעשות מעין תיאום ציפיות.
4.    המלצות – בקשו מאותו יועץ עיצוב אתרים או מעצב אתרים שימסור לכם מספרי טלפון של  לקוחות שממליצים. צרו עימם קשר.